הלוחש לגבישים (ספוטלס #3) [אהבתי]

הלוחש לגבישים ספוטלס 3

הלוחש לגבישים (ספוטלס #3) / קמילה מונק

מכיל ספוילרים לספר הראשון והשני. אם לא קראתם, זה הזמן!

לפני שתשאלו: למי ששכח את אירועי הספרים הקודמים כי קראתם אותם מזמן, הסופרת דואגת לספר לנו בהתחלה מעין תקציר של מה שקרה (והיא עושה את זה בצורה מעולה ומשעשעת).

בסוף ספר 2 עזבנו את איילנד ומארס בתחילת זוגיות טריה, בבית של מארס. אבל איפה שסרטי דיסני מסתיימים, העלילה של ספר 3 רק מתחילה – וכמו שקמילה מונק אוהבת, תוך כמה עשרות עמודים הם מוצאים את עצמם – שוב – במסע מרתק בלי הרבה הזדמנויות להחליף בגדים, להתקלח או לישון. על הדרך אנחנו פוגשים בדמויות ותיקות כמו אלכס שממש ממש קיוויתי לא לראות שוב.

מה חשבתי עליו?

הסדרה הזו פשוט משתבחת מספר לספר. עוד מתח, אקשן, הומור, והכל מתובל בסצנות רומנטיות משעשעות – אבל לא יותר מדי, כי בקושי יש זמן להתנשק כשעסוקים בלהתחמק מקליעים.

אני מחבבת את העוזרת האישית של מארס; באמת שכן. אבל באותו רגע איחלתי לה לתת ביס בעוגיית שוקולד צ’יפס ולגלות שאלה צימוקים. כל יום. עד סוף חייה.

הציטוטים בתחילת כל פרק ממשיכים להיות משעשעים ומוסיפים הרבה לאווירה של הפרק. ובאופן כללי השילוב בין מתח-אקשן להומור הוא מצויין וכיפי.

בספר הראשון מארס היה בתפקיד החוטף ועוד לא באמת היה ביניהם משהו (רוב הזמן), ובספר 2 הקשר ביניהם רק התחיל להתפתח, ולכן  לא היו לי הרבה ציפיות ממארס בגזרת הזוגיות והרומנטיקה. אבל בספר השלישי הם כבר בזוגיות רשמית, ופה מתחילות לצוץ הבעיות: מארס הוא שוביניסט מהדור הישן, שמבחינתו הוא צריך להגן על הנערה, וזה אומר שמותר לו גם להגיד לה מה לעשות ומה לא – כדי לשמור על בטחונה. איילנד היא פמיניסטית מודרנית והיא לא רוצה שמארס יגיד לה להישאר בחדר כשהוא הולך להילחם. ההתנגשות בין שני הרצונות שלהם צפה לאורך הספר ומאלצת אותם לקבל החלטות ולבצע בחירות. בחלק מהספר הזוגיות שלהם עצבנה אותי כי הרגשתי שהיא קצת רעילה – מי רוצה גבר שישלוט עליה ככה? ועוד להציג את זה בצורה רומנטית? אבל ככל שהספר התקדם הבנתי שזה מכוון מאד, והדמויות מתפתחות סביב זה, והספר לא מנסה לנרמל או לתת לזה לגיטימציה.

הספר מסתיים בקליף האנגר מטורף ממש, אבל באמת מטורף. למזלנו הרב, דורית תמיר – המו”ל של הוצאת ספרים בעלמא – ריחמה עלינו והוציא בכוונה את ספר 3 ו4 ביחד. אני ממש ממש מרחמת על הקוראים בחו”ל שהיו צריכים לחכות חצי שנה (לפי גודרידס) עד הספר הרביעי, בעוד אני פשוט חטפתי את ספר 4 מהשידה רק כדי לדעת איך זה ממשיך. למי שאוהב את הסדרה אני ממליצה בחום רב לקנות את 4 יחד עם ספר 3.

טריגרים ותכנים רגישים

אלימות – גבוהה, כמו בספרים הקודמים. יריות, פציעות, כל מיני.

מיניות – מזמוזים ונשיקות. בציטוטים יש רמיזות מיניות, כמו בספרים הקודמים.


ספרים בעלמא | 400 עמ’ | תרגום: דנה טל | מרץ 2024


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר הוצאת כנרת לחצו כאן. לקבלת 15% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר הוצאת כנרת.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.
לרכישה באתר אינדיבוק לחצו כאן. לקבלת 15% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר אינדיבוק.

כתיבת תגובה