האחים הות’ורן – משחקי הירושה 4 [אהבתי]

מורשת הותורן 4 - האחים הותורן

האחים הות’ורן (משחקי הירושה #4) / ג’ניפר לין ברנס

אחרי שיציאת הספר נדחתה בגלל המלחמה, סופסוף הוא יצא לאור בהתרגשות גדולה, ולא סתם – אלא במהדורה צבועה ויפהפיה שממש שדרגה לי את חוויית הקריאה.

על מה הספר?

האחים הות’ורן מתרחש כשבעה חודשים אחרי סיום טרילוגיית משחקי הירושה, כך שכרונולוגית הוא המשך ישיר שלו. מצד שני, מבחינה עלילתית הוא תופס כיוון קצת שונה. הפעם הדמויות הראשיות הן גרייסון וג’יימסון (יחד עם אייברי, אבל הפוקוס הוא לא עליה) שכל אחד מתמודד עם עלילה משלו: ג’יימסון סופסוף מגלה מי הוא אבא שלו, ונשאב למשחק מוחות מסוכן, וגרייסון מתמודד עם כמה בעיות במקביל, כולל דמויות מהעבר שחוזרות לזירה. שני האחים צריכים להתמודד גם עם השדים הפנימיים שלהם וכל השריטות הנפשיות שסבא שלהם עשה להם.

האם אפשר לקרוא אותו בלי הספרים הקודמים?

ממש לא. לפי גודרידס הוא גם מוגדר כספר רביעי בסדרה.

מה חשבתי עליו?

תקשיבו, היה כזה כיף לקרוא את הספר. לא הפריע לי שגרייסון וג’יימסון היו הגיבורים הראשיים ואייברי היתה קצת דמות משנית הפעם (ליבי ומקס אגב לא הופיעו כלל, רק הוזכרו). זה דווקא היה מעניין לראות קצת את הצד שלהם ואת המחשבות שלהם. גם פה, שני האחים – כל אחד בנפרד – צריכים להתעסק עם אנשים שאוהבים חידות, צפנים, קופסאות קסם ומשחקי חשיבה, מה שהוא צירוף מקרים קצת גדול מדי – אבל אני סולחת על זה.

הספר היה ממש מותח ומעניין. העלילות היו מעניינות, והדמויות החדשות היו מצויינות – במיוחד ג’יג’י שאני מקווה מאד שנמשיך לראות אותה בספרים הבאים. גם הסיום היה מעולה ובאיזשהו שלב מחיתי דמעה קטנה.

התרגום היה מצויין כרגיל והצליח להתמודד גם עם משחקי מילים ואנאגרמות.

יהיה המשך?

הספר מסתיים בקליף האנגר קטן וגם תת עלילה קטנה פתוחה, אז אני ממש מקווה שיהיו המשכים. וחוץ מזה ממש ממש מגיע לגרייסון בת זוג!

לפי גודרידס, בנובמבר 2024 אמור לצאת ספר שמאגד מספר נובלות או סיפורים קצרים (אחד מהם על הלילה בפראג שמוזכר בספר הנוכחי) – אבל אני לא יודעת אם הם יהיו המשכים או פלאשבקים לעבר.

טריגרים ותכנים רגישים

לא משהו יוצא דופן או יותר מהספרים הקודמים. יש זירת היאבקות עם מכות ופציעות, ומבחינת מיניות יש קצת נשיקות וחיבוקים. לא מעבר.


ידיעות ספרים | תרגום: ענבל מלכה | 416 עמ’ | פברואר 2024


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה