בלגן בכיתה 3 – גחליליות או לא להיות [אהבתי]

בלגן בכיתה 3

בלגן בכיתה 3 – גחליליות או לא להיות / טום ווטסון

על מה הספר?

מולי מתקשה להירדם בלילה כי יש בחוץ זרקור חזק, והיא סקרנית מאד לדעת למה הוא שם. מתברר שהזרקור הונח כדי למשוך לקוחות למבצע מכירות. מאוחר יותר מולי שמה לב שיש גם גחליליות בחצר שלהן – והיא מבינה שהאור של הגחלילית נועד לאותה מטרה כמו הזרקור: למשוך גחליליות אחרות. כשבבית הספר היא צריכה להכין פרוייקט מדעי – למולי כבר יש רעיון…

מה חשבתי עליו?

בלגן בכיתה היא סדרת ראשית קריאה חמודה ממש לילדים בתחילת היסודי. את מולי ושני החברים שלה הכרנו כבר בספר הראשון, אבל אם לא קראתם – לא נורא, זה לא מפריע. גיבורת הספר – מולי – היא ילדה קצת מיוחדת (כנראה על הספקטרום אם כי זה לא מפורש), אבל בספר הזה זה נוכח מעט מאד לעומת הספר הראשון.

כמו בספר הראשון, מולי והחברים שלה – רוזי וסימון – מתמודדים עם מצבים שבהם צריך להעלות רעיונות ולבחון פתרונות: האם הם ישימים ויעילים? האם הם בטיחותיים? איזה חומרים וכלים צריך בשביל ליישם אותם? התהליך שבו הם בוחנים רעיונות, פוסלים, מתנסים ובוחרים – מוצג בצורה נהדרת, כמו בספר הראשון, ומעביר מסר מצויין על תכנון וביצוע.

בנוסף, בכל סוף פרק יש גרף התקדמות בספר, ומדי כמה פרקים יש גם משפטי עידוד כמו “קראתם כבר שישה פרקים ו-2,330 מילים! איך אתם מרגישים?” וזה מושלם לילדים שזקוקים לעידוד וזריקת מוטיבציה לקריאת ספרים.


מודן הוצאה לאור | 92 עמ’ | תרגום: שלומי שורצולד | מרץ 2024


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה