הדבר האחרון שהוא אמר לי [אהבתי]

הדבר האחרון שהוא אמר לי / לורה דייב
האנה מתחתנת עם אוון מיקלס – אב יחידני לבת מתבגרת ועויינת שלא מוכנה לקבל את האנה למשפחה. אחרי שנתיים יחד, יום אחר אוון נעלם – ומשאיר מאחוריו פתק להאנה ולבתו ביילי. האנה וביילי נאלצות לאחד כוחות ולנסות להבין מה קרה לאוון, ומי הוא היה באמת.
הדבר האחרון שהוא אמר לי הוא ספר מתח קצת לא סטנדרטי – לא מהסוג הרגיל שבו בלש מנסה לפענח חקירת רצח, אלא אישה רגילה לחלוטין שמנסה לחבר את חלקי הפאזל מהעבר ולגלות פרטים. ובכל זאת, הספר קולח ומותח.
הפרקים נעים בין ההווה לעבר, ובכל פעם נחשפת עוד חתיכה מהחיים של אוון. כל החלקים מצטרפים יחד בצורה מקסימה, והמתח ממשיך להישאר עד הסוף. הדמויות ממש מעניינות, בעיקר האנה וביילי.
היו כמה דברים שקצת גלגלתי עיניים כמו “תיקייה עם מסמכים שמוקדשים לקוד ותוכנות HTML” – אין דבר כזה תוכנת HTML! וגם, יש את הקטע הזה בספרים שאנשים מבקרים פיזית אחד אצל השני במקום להרים טלפון, או מרימים טלפון במקום לחפש בגוגל (אם כי את האחרון אפשר להאשים במחסור בידע טכנולוגי). אבל באמת זה היה כמה נקודות קטנות ממש.
אני מודה שהסוף קצת הפתיע אותי, אבל אני לא יכולה לפרט כי ספוילרים 🙂 בכל אופן אם יתרגמו עוד ספרים של לורה ביילי אני בהחלט ארצה לקרוא.
כנרת זמורה דביר | 272 עמ’ | תרגום: קטיה בנוביץ’ | יולי 2022

כתיבת תגובה