אורי מטייל בחלל [נחמד]

אורי מטייל בחלל יוסי ניר הוצאת אגם

אורי מטייל בחלל / יוסי ניר

אורי הוא ילד חמוד שמקבל מכתב שמזמין אותו להיות טייס בחללית ולצאת לסיבוב בחלל. במהלך הטיול שלו בחלל הוא עובר בין הכוכבים ומספר לקוראים עליהם מנקודת מבטו.

בסוף הספר יש עמודי בונוס עם עובדות מעניינות על כל כוכב לכת במערכת השמש. ידעתם למשל שמאדים הוא בערך בגודל של חצי מכדור הארץ? ושלמרות שכוכב חמה הוא הכי קרוב לשמש, דווקא נוגה חם יותר?

הספר “אורי מטייל בחלל” נכתב על ידי יוסי ניר – פרופסור לפיזיקה במעון וייצמן למדע, ונוער ללמד ילדים על החלל ובעיקר על כוכבי הלכת השונים בו. המידע בספר משתדל להיות בגובה העיניים של הילד ובמילים פשוטות בלי להכנס לכל מיני הסברים מדעיים אבל יש בספר לא מעט טקסט, כך שהוא מתאים יותר לגן חובה וכיתה א’ מאשר לקטנים.

הספר מלווה באיורי צבע מלא של המאייר המוכשר רמי טל (הילדים שלי מזהים את האיורים שלו בקלות בכל ספר…) וממש נעים להסתכל ולקרוא בו.

שאלתי את בן ה7.5 שלי מה הוא חשב על הספר – הוא אמר שזה לא הגיוני שילד יצא לבד לחלל וגם אין בכלל חיתולי-אסטרונאוטים בגודל שלו ושהוא גם לא לקח מספיק אוכל. מצד שני הוא אמר שהסיפור היה מעניין והוא למד ממנו הרבה דברים על הכוכבים והחלל – והוא ישמח לקרוא עוד ספרים אחרים בסגנון הזה על עוד נושאים.


אגם הוצאה לאור | 40 עמ’ | איור: רמי טל | ספטמבר 2023


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר אגם לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר אגם.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה