אדל 3 – זו לא אשמתי! [אהבתי]

אדל 3 - זו לא אשמתי

אדל 3 – זו לא אשמתי! / מר טאן ומיס פריקלי

אדל היא ילדה בלתי רגילה בעליל. שובבה שמצדיקה את השיער הג’ינג’י שלה, אבל גם חובבת גותיקה, שונאת ורוד, ובאופן כללי חושבת טובה ומצחיקה מכולם. התוצאה: סדרת קומיקסים מצחיקה ומופרעת עם הומור שחור במיוחד.

“אדל – זו לא אשמתי” הוא הספר השלישי בסדרה. לא חייבים לקרוא את הספרים לפי הסדר, רוב הבדיחות יצחיקו גם ככה, אבל בעיני מומלץ כי יש קצת רקע לגבי רוח הרפאים (חבר דמיוני) והחתול של אדל (היא שונאת אותו מאז היא גילתה שהוא לא אריה).

הקומיקס הוא לא רומן גרפי, כלומר הוא לא סיפור רצוף, אלא בכל עמוד או כפולת עמודים יש בדיחה אחרת. האיורים כרגיל מעולים ומצליחים להביע עם מעט מלל והרבה הבעות פנים את כל האווירה של הבדיחה ואת ההומור שבה.

אזהרה קטנה למי שזה מפריע לו: בספר הזה יש עליית רמה לגבי התעללות בבעלי חיים – אדל ממשיכה לנסות להיפטר מהחתול שלה – אבל זה ממש כמו בלוני-טונס: מדובר בקומדיה, ולא משנה מה היא תעשה לו הוא יהיה חי שוב בקומיקס הבא.

הספר מתאים לאוהבי הומור שחור ומופרע ולא נרתעים מבדיחות שמבוססות על התנהגות “לא חינוכית”, כי אדל היא ממש ממש לא מודל לחיקוי 😉 אנחנו, בכל אופן, אהבנו מאד, ואני חושבת שיש הסכמה כללית בבית שהספר השלישי יותר מצחיק ומוצלח מהשני. תוכלו לראות דוגמאות בסקירה של הספר הראשון.

הספר ללא ניקוד ומתאים לכל גיל – אם כי צעירים מדי אולי לא יבינו את כל ההומור.


הוצאת מטר | תרגום: מיכל אסייג | 94 עמ’ | איור: מיס פריקלי | ינואר 2023


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.
לרכישה באתר הוצאת מטר לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר הוצאת מטר.

כתיבת תגובה