אדל 4 – לא אוהבת אהבה [אהבתי]

אדל 4 - לא אוהבת אהבה, הוצאת מטר, קומיקס, הומור, הומור שחור

אדל 4 – לא אוהבת אהבה / מר טאן (אנטואן דול) | איורים: מיס פריקלי (איזבל מנדרו)

למי שפספס את הסקירות הקודמות שלי – אדל היא סדרת קומיקס פרועה ומצחיקה עם הומור שחור שממש לא מתאים לכל אחד. היא כוללת גם התחצפות להורים שכבר מיואשים מאדל והתעללות בחתול (בסגנון לוני טונס -לא באמת קורה לו משהו), אבל אם זה לא מפריע לכם – תתכוננו להתגלגל מצחוק.

אדל היא ילדה מאד מאד לא סטנדרטית – יש לה חבר דמיוני שהוא רוח רפאים, היא נהנית מסיפורי אימה, וצינית באופן כללי כלפי החיים. אחרי שבספרים הקודמים אדל דחתה בבוז את פרנסואה, הילד שניסה להיות החבר שלה ואדל די התעללה בו בניסיון להחליט אם היא רוצה אותו או לא, מגיע לכיתה ילד חדש – לודוביק, ואדל לראשונה מתאהבת. הבעיה: לודוביק לא מתאהב בה חזרה, ואדל צריכה להתמודד עם לב שבור. ואדל, כמו אדל, מתמודדת בדרכים יצירתיות מאד…

הספר בנוי כמו הספרים הקודמים – כל עמוד או כפולת עמודים הם קומיקס בנושא אחר, וחלקם לא קשורים לתמה המרכזית (הלב השבור). חלק גדול מוקדש הפעם להתעללות באז’קס החתול, ותסלחו לי כל מי שהתעללות כזאת מזעזעת אותו – אבל זה מצוייר ובאמת לא קורה לו כלום אף פעם! וחלק גדול מוקדש גם להתמודדות עם הילד החדש והנסיון למשוך את תשומת לבו או להתגבר על הדחיה שלו. כל שאר הקומיקסים הם בנושאים הרגילים בחיים של אדל.

אני חושבת שהספר הזה אפילו יותר מצחיק מספר 2 ו3, ובסוף הספר כבר יש כיוון על מה יהיה ספר 5…

הספר לא מנוקד, ואני חושבת גם שהוא פחות מיועד לקטנים שאולי לא יבינו את ההומור, אלא לאמצע יסודי ומעלה. הילדים שלי ממש אוהבים את הסדרה הזו.


הוצאת מטר | 96 עמ’ | ספטמבר 2023 | תרגום מצרפתית: מיכל לבינסון


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.
לרכישה באתר הוצאת מטר לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר הוצאת מטר.

כתיבת תגובה