תחרות השיתופים הגדולה – הזדמנות לזכות ב 150 שקלים לאתר עברית

תחרות השיתופים הגדולה יוצאת לדרך ולכם יש אפשרות לזכות ב 150 ש”ח לרכישה באתר evrit – עברית!

📕 הפרס
שני זוכים יזכו כל אחד בגיפט קארד על סך 150 ש”ח לרכישה באתר evrit – עברית – האתר הגדול בישראל לרכישת ספרים מודפסים, דיגיטליים וקוליים!
 
📕 איך זוכים?
מפנים חברים להרשם למועדון ההטבות של הקבוצה. כל חבר שירשם דרככם (באמצעות לינק ייחודי) יזכה אתכם בנקודה אחת. המשתתף בתחרות שיצבור הכי הרבה נקודות יזכה בגיפט קארד של 150 ש”ח לרכישה באתר עברית!
רגע, זה עדיין לא הכל! בנוסף – מתוך כל מי שיצבור לפחות 5 נקודות, משתתף אחד יקבל גיפט קארד על סך 150 ש”ח לאתר עברית!
 
📕 מדהים! איך משתתפים?
1. נכנסים לאתר app.tamarbooks.co.il/reference ומתחברים (או נרשמים) לחשבון שלכם.
2. באתר תראו לינק יחודי לצורך שיתוף (משהו כמו app.tamarbooks.co.il/?r=kplpt – לינק לדוגמה בלבד). זהו לינק יחודי שהופק רק עבורכם, כך נוכל לזהות מי נרשם דרככם ולזכות אתכם בנקודות.
3. שתפו את הקישור עם חבריכם ברשתות החברתיות וספרו להם למה כדאי להצטרף. ניתן לעשות שימוש באחת התמונות כאן וגם בתמונות של ההטבות שנמצאות באלבום הקבוצה בפייסבוק (אין לפרסם בשמנו הבטחות שלא נכללו במה שפורסם ואין לפרסם את הקוד שנשלח אליכם במייל/סמס)
4. התחלתם להפיץ את הלינק ואתם סקרנים לדעת כמה נקודות צברתם? בעמוד app.tamarbooks.co.il/reference תוכלו להתעדכן ולראות כמה חברים כבר נרשמו דרככם וכן את שמו של החבר האחרון שנרשם.
5. לא רוצים לחכות לגיפטקארד? תוכלו לרכוש באתר עברית גם עם הקופון שלנו שנותן 10% הנחה כולל כפל מבצעים (אך לא במקביל לגיפטקארד!) ולהנות מהנחות כפולות לשבוע הספר. קוד קופון: realbooks22
 
📕📕📕
כללים נוספים
1. התחרות תערך בין התאריכים 09/06/2023 ועד 24/06/2023 (כולל). ספירת הנקודות תעשו בתקופה זו בלבד.
2. משתמש שיחשד ע”י מנהלי הקבוצה בביצוע הרשמות פיקטיביות או לא מורשות – יחסם מהמערכת וכל ההפניות שהביא – לא יספרו. ההחלטה לגבי הרשמה פיקטיבית תעשה ע”י מנהלי הקבוצה והחלטתם תהיה סופית.
3. רק החבר שלכם יכול לרשום את עצמו בעצמו לרשימת התפוצה. אין לרשום חברים בעצמכם, גם אם הם נתנו לכם הרשאה טלפונית או אחרת. רישום עצמי עלול להביא לחסימתם מהמערכת וביטול השתתפותכם בתחרות.
4. חל איסור מוחלט על משלוח ספאם! ניתן לשתף את הקישור ברשתות החברתיות בקיר האישי שלכם או להעבירו בין חברים באופן שאינו עולה להגדרת הודעת ספאם לפי חוק הספאם.
5. משתמש/ים שזכה במקום הראשון בכמות הנקודות, לא יזכה בגיפט קארד השני.
 

כתיבת תגובה

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. אביגיל דרוקר

    איך אני יודעת עם זכיתי?

    1. Tamar Gur

      הזוכים קיבלו הודעה במייל ויצרנו איתם קשר.