מאמני הדרקונים 5 – שירה של דרקונית הרעל [אהבתי]

מאמני הדרקונים 5

מאמני הדרקונים 5 – שירה של דרקונית הרעל / טרייסי וסט

על מה הספר?

בסוף הספר הקודם, ארבעת מאמני הדרקונים הצעירים קיבלו דרקונית חדשה: ההידרה בעלת 4 הראשים, ששירתה עד אז את מלדרד הקוסם המרושע. וכמובן, לכל דרקונית חדשה צריך גם מאמן או מאמנת חדשים ולכן אבן הדרקון מוצאת במהרה מאמנת דרקונים חדשה: ילדה בשם פטרה. פטרה מתגלה כנערה מפונקת ומתנשאת, שלא מצליחה להשתלב בחבורה הקיימת, וגם להם קשה לשלב אותה כשהיא לא עושה שום מאמץ מיוחד. אבל אז ההידרה של פטרה פוגעת בטעות במלך רולנד, והכל מסתבך…

מה חשבתי עליו?

מאמני הדרקונים היא סדרת פנטזיה נהדרת ומתוקה לראשית קריאה. בכל ספר יש כ-120 עמודים מנוקדים בכתב גדול והרבה מאד איורים מקסימים בשחור לבן. כל ספר מחולק להרבה פרקים קצרים שמקלים מאד על הקריאה והופכים אותה לפחות מאיימת עבור הקורא הצעיר. גם הספר הנוכחי ממשיך באותו קו מצויין.

למרות שמדובר בסדרת פנטזיה, הגיבורים הם ילדים ממש כמו הקוראים הצעירים, ובמקביל להתמודדות שלהם עם אימוני דרקונים וחיים בטירה – הילדים מתמודדים גם עם בעיות רגילות לחלוטין כמו פחד מכישלון או השתלבות במקום חדש. יש בספר גם מסרים מאד יפים על חברות ואמון.

מאמני הדרקונים היא סדרת הספרים (שהיא לא קומיקס) האהובה על בן ה7 שלי, סדרה שהוא נהנה לקרוא שוב ושוב, ושמצליחה להיות מותחת ומרתקת בלי להפחיד ואני מאד אוהבת להמליץ עליה. עד כה יצאו חמישה ספרים בסדרה, וספר חדש יוצא בעברית מדי כמה חודשים.


הוצאת כנפיים וכתר ספרים | תרגום: רונית רוקאס | איור: גרהם האוולס | 128 עמ’ | מאי 2023


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה