ספר הפרחים הגדול [אהבתי]

ספר הפרחים הגדול / יובל זומר

ידעתם שגם לפרחים יש משפחות כמו אצל חיות? ידעתם שיש פרחים שפורחים רק בלילה? ידעתם שיש סחלב שדרושות לו 15 שנים בשביל לפרוח, והפרח הגדול בעולם הוא בקוטר של מעל מטר?

ספר הפרחים הגדול הוא ספר עיון לילדים. כשמו כן הוא – הוא אכן גדול מאד ומגיע בכריכה קשה, והוא מצטרף לקודמו בסדרה: ספר החרקים הגדול. הספר צבעוני ומרהיב, האיורים ממלאים בו את רוב הדף, ובפנים משובצים גם טקסטים קצרים, ממוקדים ומנוקדים.

כל כפולת דפים מתמקדת בנושא אחר: חלק מהנושאים הם כלליים כמו – צמחים מסוכנים, למה הפרחים צבעוניים, מבנה הפרח ועוד. ואילו חלק מהנושאים מתמקדים במשפחות ספציפיות של פרחים כמו סחלבים, ורדים, דיונאות ועוד.

הספר מלא בעובדות מרתקות על פרחים ועוזר להבין לעומק את העולם הזה – איך הפרח גדל, כיצד הפרחים חשובים לאדם (לא רק ליופי), ואיך נשמור על הפרחים. העובדות מאד מגוונות ומקיפות ובעיני ממש מעניינות. הן מנוסחות בצורה ברורה ומובנת לילדים.

בסוף הספר יש בונוס עם טיפים איך לגדל פרחים בגינה או באדנית, מילון מושגים קצר, ומפתח מושגים. בכל עמוד מסתתר גם בצל צהוב, וזה מין משחק-חידה לילדים לגלות אותו בכל עמוד. הספר מנוקד ולכן מתאים מגיל גן חובה עד סוף יסודי.


הוצאת שוקן | 64 עמ’ | תרגום: מאיה שוהם פלאי | מאי 2023


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה