מאמני הדרקונים 3 [אהבתי]

מאמני הדרקונים 3 – סודה של דרקונית המים / טרייסי וסט
דרייק, בו, אנה ורורי הם ארבעה ילדים שנבחרו במיוחד כדי לאמן את הדרקונים הסודיים של המלך רולנד. הרחק ממשפחתם, ובעזרת הקוסם גריפית, הם לומדים כיצד להיקשר לדרקונים – וגם מתמודדים עם קוסמים רעים שמנסים לפגוע במלך או בדרקונים.
מאמני הדרקונים היא סדרת פנטזיה מהממת לראשית קריאה, בעלת 22 ספרים, שמגוללת את קורותיהם של מאמני הדרקונים – ובראשם הדמות הראשית דרייק, עם הדרקון שלו – תולע.
בספר הראשון התמקדנו בעיקר בדרייק, שהיה הראשון ליצור את הקשר הטלפתי עם תולע. בספר השני הכרנו יותר את אנה והדרקונית שלה קפרי, שהיתה השניה ליצור קשר טלפתי. בספר השלישי אנחנו מתמקדים ברקע של בו ושו דרקונית המים שלו. אנחנו לומדים ומכירים את הרקע של בו, והילדים משתפים פעולה יחד ומאחדים כוחות כדי להציל את הממלכה של בו וכמובן גם את הממלכה שלהם.
מאמני הדרקונים היא אחת הסדרות שאני מחבבת במיוחד לגיל הזה. קודם כל, היא סדרת פנטזיה, כך שגם הקורא הצעיר יכול להרגיש שהוא קורא ספרים כמו האחים הגדולים שלו – סדרה שיש בה דרקונים וקסמים! שנית, הפרקים בספר קצרים ומאפשרים נקודות עצירה רבות ונוחות לגילאים שבהם הקריאה עדיין לא מאד שוטפת או מעייפת. שלישית, האיורים פשוט יפהפיים ותופסים נתח נכבד מהספר – ממש כולו מלווה באיורים והוא מאד נעים וכיפי לקריאה. באופן כללי כל העיצוב של הספר בעברית מושקע ומוקפד מאד.
את הספרים חשוב לקרוא לפי הסדר. עם זאת, בתחילת כל הספר הסופרת דואגת להכניס מספיק פרטים כדי להזכיר לקורא הצעיר מה קרה בספר הקודם.
הוצאת כנפיים – ספרים לילדים ולנוער ו כתר ספרים | 113 עמ’ | תרגום: רונית רוקאס Ronit Roccas | יולי 2022

כתיבת תגובה