כראמל הקומיקס #2 – חתול בצרה [אהבתי]

כראמל הקומיקס חתול בצרה ספר ילדים מאירה ברנע גולדברג

כראמל הקומיקס #2 – חתול בצרה / מאירה ברנע גולדברג | איורים: נדב נחמני

על מה הספר?

דן הוא האח הבכור במשפחה שקיבלה את כראמל – גור החתולים הקסום. בעוד שני אחיו הצעירים נהנים מהחתום המדבר, דן לא מסתדר עם כראמל בכלל, וגם כראמל מצדו משתדל לעצבן את דן כמיטב יכולתו. כשחבר של דן, ילד בשם לב, מגיע לביקור ומגלה שמדובר בחתום קסום – מתחילה להירקם מזימה מאחורי הגב של דן כדי להשיג את החתול המיוחד…

מה חשבתי עליו?

אני חושבת שאין ילד שקרא את כראמל הקומיקס #1 ולא התאהב לגמרי בכראמל הגור ובקומיקס. כשיצא הספר השני, בן ה7 שלי קפץ מרוב אושר.

הקומיקס מתאים בדיוק לראשית קריאה: האיורים שלו ברורים, הקומיקס מסודר, והטקסט מנוקד. גם העלילה מתאימה מאד לגיל הזה. האיורים של נדב נחמני מצויינים כרגיל ומצליחים לבטא באופן ברור את הרגשות ומצבי הרוח של הדמויות.

הספר נגמר בקליף האנגר: מצד אחד סוף טוב – סופסוף דן וכראמל לומדים לחיות אחד עם השני – אך מצד שני מגיעה סכנה חדשה… נצטרך לחכות לספר הבא!

חשוב לציין שאין צורך לקרוא את ספרי כראמל לפני הקומיקס, וגם לא להפך. ספרי הקומיקס מיועדים לקהל יעד שונה – ראשית קריאה – ומספר את סיפורו של כראמל כשהיה גור. ספרי כראמל הבוגרים מיועדים יותר לכיתה ג’-ד’ ומעלה (ילדים שמסוגלים לקרוא ספרים של 300 עמודים בלי ניקוד) ומספרים עליו כבוגר. יש אמנם רפרנסים וקריצות בקומיקס למי שקרא את הספרים, אבל לא מעבר לזה.


כנרת זמורה דביר | מאי 2023 | איור: נדב נחמני | 128 עמ’


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר הוצאת כנרת לחצו כאן. לקבלת 15% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר הוצאת כנרת.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה