ננסי קלנסי #1 [נחמד]

ננסי קלנסי בלשית על - ספר לראשית קריאה - הוצאת כתר - ג'יין אוקונור

ננסי קלנסי – בלשית על #1 / ג’יין אוקונור

ננסי וברי – שתי חברות טובות – אוהבות מאד ספרי בילוש כמו ננסי דרו, ופותחות סוכנות בילוש, למרות שהן רק ילדות. הן מחכות בקוצר רוח שיתרחש פשע כדי שיוכלו לפתור תעלומה. יום אחד אכן מתרחש פשע חמור: הגולה היפה של המורה מר דודני, נעלמה! ננסי (וקצת ברי) מתגייסות מיד כדי לגלות: מי לקח את הגולה?

“ננסי קלנסי בלשית על” הוא הספר הראשון בסדרת ראשית קריאה חמודה שננסי היא הגיבורה שלה, וכל ספר מתמקד בנושא אחר ועלילה אחרת. העלילה של הספר יפה ומדברת גם על שקרים ומעשים לא יפים ובעיקר על ההתמודדות איתם לאחר מכן – ההתנצלות, הסליחה והפקת הלקחים. הספר חמוד ממש ומלווה באיורים שחור לבן בסגנון של פעם, הוא מנוקד ועם פונט די גדול ומתאים מאד לילדים בתחילת יסודי (א-ג).

הכריכה – שתואמת את הכריכה בחו”ל – מאד מופנית לבנות עם כל הפרחים, הורוד והנצנצים (לא רואים את זה דרך המסך אבל הכל מלא נצנצים!!!) אבל זה לא הפריע לבן שלי לקרוא ולהנות, או במילותיו: “הספר היה יוצא מן הכלל”.

במהלך הספר ננסי משתמשת במילים צרפתים כמו “או-לה-לה”, לא לגמרי הבנתי למה (האם המשפחה שלה הגיעה מצרפת? זה סתם תחביב?), אבל היה משעשע לשמוע אחר כך את בן ה7.5 שלי אומר לי “או-לה-לה!” בעקבות הספר.

סדרת הספרים הפכה גם לסדרת טלוויזיה בערוץ דיסני ג’וניור (“ננסי קלנסי – גברת מגונדרת”) ויש לה 3 עונות.


כתר ספרים | תרגום: מיכל עמנואל | איור: רובין פרייס גלזר | 120 עמ’ | ספטמבר 2023


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה