מי רוצה כוח על 3 – כשבכר ברח [אהבתי]

מי רוצה כוח על 3

מי רוצה כוח על 3 – כשבכר ברח / שירי צוק

על מה הספר?

זוכרים שבספר השני בכר המרושע נכנס לכלא?

אוקי רגע – אם לא קראתם את הספר הראשון והשני אז כדאי מאד שתקראו. יש בתחילת הספר השלישי את תקציר האירועים הקודמים למי שלא קרא או שכח, אבל באמת עדיף להתחיל מהתחלה כמו שצריך. אז רק בכמה מילים: הסדרה מספרת על שני נערים ונערה בכיתה ז שמגלים פתאום שהם קיבלו כוחות על, והם נחשפים לבעלי כוחות העל שסביבם – כולל הנבלים המרושעים שרוצים לגנוב מהם את הכוחות האלה (כלומר להרוג אותם). אחד מהם הוא בכר, המורה שלהם בבית הספר, שאותו עצרו בסוף הספר הקודם.

אז… בכר ברח מהכלא. זה לא ספוילר – זה בשם הספר! וזה קורה בפרק הראשון. וכמובן שהמטרה שלו ברורה מאד – להשיג עוד כוחות על. וכסף. וכל מה שנבלים רוצים. במקביל, החבורה שלנו מתמודדת עם גילויים חדשים, איומים ישנים, ותחרות כשרונות בית ספרית.

וגם ברווז גומי ענקי.

מה חשבתי עליו?

רואים את הכריכה של הספר? את המערבולת הצבעונית שכולם מתערבבים בה ויש בה אוסף של דברים לא קשורים – פטיש שניצלים, עכביש ענק וצ’יפס? אני חושבת שככה נראה המוח של שירי צוק מבפנים. אין לי הסבר אחר למה שקורה בסדרה המטריפה הזאת וכל הדברים המשוגעים שקורים בה. אני חושבת שהתחלתי לצחוק כבר בעמוד הראשון.

ב5:48 בדיוק נשמע צפצוף הרוורס של משאית האספקה, והוא ראה את החלק האחורי שלה מתקדם (או שזה היה החלק הקדמי שהתאחר?)

זו סדרה שיש בה לא רק גיבורים מגניבים (כלומר חנונים ולא מגניבים בכלל אבל בגלל זה הם מגניבים לנו, הקוראים החנונים), או ווייב גיקי-קומיקסי (זה לא קומיקס אבל האיורים והעיצוב נותנים אווירה כזאת), אלא היא מכילה כמויות של נונסנס מטורף ומצחיק, משחקי מילים ודמויות נהדרות.

“מישהו מכיר מישהו במשטרה? או בבית הסוהר?”
“כן, אנחנו מכירים את בכר!”
“לא כולל פושעים.”
“אה.”

מלבד כל ההומור והטירוף, יש בספר גם עומק. צלילה המנהלת שבתחילת הספר הראשון היתה נראית מאיימת – הופכת בהדרגה למעין דמות שהיא קצת תחליף אמא, בעוד ההורים של גיגי הם הדבר האיום ביותר בעולם. דיצה צריכה להתמודד עם הקשיים שלה עם המוות של אמא שלה מלפני כמה שנים, ויואש מתמודד עם זה שיש לו סופסוף חברה והוא לא באמת יודע מה לעשות עם זה.

את הספרים מלווים האיורים המשוגעים של אייל חירורג. ו… הספר מסתיים בקליף האנגר מגניב ממש! מעניין איך הוא ימשיך בספר הבא!

הסדרה מתאימה פחות או יותר לגיל 9-13.


הוצאת סיגליות | 222 עמ’ | עריכה: מאירה ברנע גולדברג | איורים: אייל חירורג


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה