מושבה Colony – סדרת טלוויזיה

הסדרה “מושבה” (לא להתבלבל עם סרט בשם דומה בשם “המושבה”) התחילה עם פוטנציאל גדול מאד: סדרת דרמה-מד”ב שמבוססת שני שחקנים ראשיים ידועים (ג’וש הולוויי – סוייר מ”אבודים”, ושרה ויין קליס – שרה מ”נמלטים”) ונוצרה על ידי אחד מהיוצרים של אבודים (קרלטון קיוז). ובאמת עונה 1 מצליחה לרתק: העונה מתרחשת בעתיד הלא ידוע, לאחר שהעולם נכבש על ידי חייזרים. הממשלה משתפת איתם פעולה בלית ברירה (ואולי גם מרצון, אצל חלק מהפוליטיקאים), ורוב האנשים חיים ב”מושבות” סגורות שמזכירות גטאות.

ג’וש ושרה משחקים זוג נשוי, הורים לשלושה ילדים, שאחד מהם נתקע בצד הלא נכון של החומה של המושבה. במשך העונה הראשונה אנחנו רואים את המאבק של חמישתם לשרוד את הקושי של החיים במושבה, לנסות להחזיר את הילד האבוד הביתה, לחתור נגד הממשל וגם לנסות לשמור על חיים שפויים.

אבל בעונה השניה הדברים מתחילים להידרדר, העלילה מתחילה לאבד את האמינות, הדמויות משתנות, ובעונה השלישית זה כבר הופך ליותר ויותר מופרך ומתיש. אפילו הדמות של אלן, המושל, שמצליחה לגרום לצופים לאהוב אותה לאט לאט – הורסת את הכל באמצע העונה השלישית. והכי גרוע: הסדרה בוטלה אחרי שלוש עונות, מה שהשאיר את סוף העונה השלישית פתוח ובלי שום המשך.

אל תטרחו לראות.

 

כתיבת תגובה