יוגה חיות [אהבתי]

יוגה חיות / לורנה פיאלונגה | איורים: אנה לאנג
הספר “יוגה חיות” מביא לילדים דוגמאות לתרגול יוגה, כאשר כל תנוחה (“אסאנה”) היא בהשראת חיה אחרת. בספר יש 16 חיות, כאשר כל כפולת עמודים מוקדשת לחיה אחרת. בצד ימין יש הוראות כיצד לעשות את התנועה, ומתחתיה איורים של השלבים השונים כדי שיהיה קל יותר להבין. בצד שמאל – איור צבעוני ונעים שמראה ילד או ילדה מבצעים את התנועה, יחד עם חיה תואמת.
בכל תנוחה וחיה יש גם הסבר מה נוכל ללמוד מאותה חיה. כך למשל נוכל ללמוד מהכלב איך להיות חברי אמת, מהאריה איך להיות אמיצים ומהארנב – איך להיות זריזים.
הספר מנוקד כך שילדים מספיק גדולים יכולים גם לקרוא אותו בעצמם ולבצע את התנועות לבד לפי ההדרכה שבספר. קטנים יותר יוכלו לשמוע מהקראה, וגם להסתכל באיורי התנועות שיסייעו להם להבין.
לורנה פיאלונגה , איטלקיה בעלת תואר בחינוך, מלמדת ביומיום יוגה וייסדה את “האיגוד האיטלקי ליוגה לילדים”, ודרך הספר היא מביאה את תנועות היוגה בדרך של משחק ויצירתיות.
באופן אישי אני לא אחת שמתחברת מאד לניו אייג’, אבל כאן באמת מדובר בחוויה שהיא משחק נחמד של תנועות, ויכול להתאים לכל גיל. האיורים מאד מאד נעימים לעין ומגוונים והופכים את הספר לחוויה כיפית עוד יותר.
אגם הוצאה לאור | מאנגלית: עפרה אביגד | 46 עמ’ | מנוקד , כריכה קשה

כתיבת תגובה