הנסיכה ההורסת [אהבתי]

הנסיכה ההורסתהנסיכה ההורסת

הנסיכה ההורסת / ננסי קרוליק

הנסיכה הרמוניה היא לא כמו כל הנסיכות. בזמן שהיא צריכה להתאמן בריקודים ונימוסים, היא חולמת להיות אבירה, להילחם בחרב ולהציל עלמות במצוקה (אפשר גם עלמים). היא גם דורשת שיקראו לה הנסיכה טורנדה – שם שהולם אותה הרבה יותר כי היא מלאת מרץ ממש כמו סופת טורנדו. אבל אביה המלך לא נותן לה להירשם לבית הספר לאבירים. היא חושבת שזה בגלל שהיא בת, אבל אז מתברר לה שבשביל להיות אבירה היא חייבת קודם כל להשתפר ולהיות אדם טוב יותר, כי עם כל הכבוד לרצונות הטובים שלה – היא לא בדיוק אדם מלא נדיבות, חסד והתחשבות באחרים… המלך שולח אותה למסע שבו היא תצטרך לעשות שמונה מעשים טובים, ולהביא הוכחה על כל אחד מהם.

הנסיכה טורנדה חושבת בהתחלה שזה קל מאד, מה הבעיה לעשות מעשה טוב? אבל אז היא מגלה שזה לא כל כך פשוט כמו שהיא חשבה, ולא כולם מעוניינים בעזרה שלה – וגם היכולות שלה לא מתאימות לכל דבר. וכך אנחנו מלווים את הנסיכה טורנדה במסע המעשים הטובים.

בספר הראשון – גבינה מותכת ודרקונים – היא מצילה את התכשיטים הגנובים של המלכה, ומכירה את לוקאס האביר הפחדן וזרזיף הדרקון הידידותי, ובכך גם עושה את המעשה הטוב האמיתי הראשון שלה וגם הם הופכים לחבורה.

בספר השני – מן הפח אל הפחד – החבורה מצילה את לארי הליצן מהמכשף הרשע, וטורנדה לומדת מה זה להיות חסר אנוכיות ובעל לב טהור.

הספרים חמודים והומוריסטים עם איורים קריקטוריסטים משגעים וכיפיים בשחור ולבן. לצד ההרפתקאות, ההומור והכיף – יש בהם גם הרבה מוסר השכל על חברות, נדיבות וטוב לב.

סדרת הנסיכה ההורסת מתאימה מאד לראשית קריאה ותחילת יסודי – הפונט גדול ומנוקד, ויש הרבה איורים, ומתאימים מאד לילדים אוהבי הרפתקאות (וקסם! במיוחד בספר השני). בינתיים יצאו שני הספרים הראשונים בסדרה.


דני ספרים הוצאה לאור | 128 עמ’ | מרץ 2023 | איור: בן בליסטררי | תרגום: חגי ברקת


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה