ברוקלין 99 – סדרת טלוויזיה

ברוקלין 99 היא סדרת משטרה לא כל כך רגילה. זו סדרת קומדיה שמתמקדת בחיי השוטרים בתחנת המשטרה בברוקלין. הסדרה מצחיקה ממש, ולפעמים ההרגשה היא שהשוטרים יותר עסוקים בלעשות באולינג אנושי ולעשות ניסויים במיקרוגל מאשר לפתור פשעים.

ג’ייקוב פרלטה (אנדי סמברג) הוא הדמות הראשית, שוטר מוכשר מאד אבל גם לא ממש בוגר, ויחד איתו מככבים גם טרי, השוטר השרירי שאוהב יוגורט, איימי השוטרת החכמה שחייבת להוכיח שהיא יודעת הכל, רוזה השוטרת הקשוחה והמסתורית, בויל – החבר הכי טוב של ג’ייקוב, ג’ינה המזכירה המשוגעת, סקאלי והיצ’קוק – זוג השוטרים הכי עצלנים שהמציאו אי פעם בהיסטוריה של סדרות הטלוויזיה, וכמובן הולט – מפקד המחלקה חסר הבעות הפנים.

הסדרה פשוט קורעת מצחוק, הפשעים ופתירתם נדחקים הרבה פעמים לסוף סדרי העדיפויות, כי בינינו – הרבה יותר מעניין לנצח בתחרות השוד השנתית בהאלווין מאשר לסייר ברחובות, לא? במקביל הם גם מתמודדים עם פוליטיקות משטרתיות, תחרות לא כל כך סמויה ביניהם לבין מכבי האש, וכמובן החיים הפרטיים שלהם.

תמונה קשורה

ואיך אפשר בלי אחד הקטעים המפורסמים והמצחיקים בסדרה – הרגע הזה שג’ייקוב עושה מסדר זיהוי וגורם להם לשיר שיר של בקסטריט בויז:

כתיבת תגובה

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הסדרה הכי טוב שהיתה אי פעם