איפה אפי – הרפתקה כפולה במוזאון [אהבתי]

איפה אפי הרפתקה כפולה מצא את ההבדלים

איפה אפי? הרפתקה כפולה במוזאון / מרטין הנדפורד

היום בערב מדליקים נר ראשון של חנוכה, והילדים יוצאים לחופש בשבוע הבא. אם עוד לא התארגנתם על תעסקה בשבילם, יש לי את הפתרון המושלם.

את “איפה אפי” כולם מכירים, ולפני כמה שבועות כתבתי פה על הספר החדש של איפה אפי עם מבוכים. לאחרונה יצא ספר חדש נוסף – של “מצא את ההבדלים”. חושבים שאתם מומחים? נראה אתכם בספר הזה… אם עד עכשיו התרגלתם לתמונות קלילות וחמודות של מצא את ההבדלים – הספר לוקח את זה כמה רמות למעלה, כי לכו תנסו למצוא הבדלים בתמונה עם מאות פרטים קטנים. אני נשברתי אחרי דקה ורציתי לבכות מתסכול.

הספר מתרחש כביכול במוזאון – בכל כפולת עמודים יש זוג תמונות של תערוכה אחרת במוזאון. חלק מהם קלים יותר יחסית ומציגים פרטים בודדים כך שצריך למצוא הבדלים בין כל צמד פרטים (למשל בין שני ספרים או בין שני פסלים), ויש תצוגות הרבה יותר קשות שזה ממש תמונה על עמוד שלם (כפולה מכילה 2 תמונות כמעט זהות), וזה ממשששש מאתגר.

בכל כפולת עמודים יש הנחיה כמה הבדלים צריך למצוא, וגם כיוון ממוקד – למשל “מצאו 6 הבדלים בין חיילי הצבא הכחול, מצאו 6 הבדלים בין חיילי הצבא הוורוד, מצאו 6 הבדלים בין המתופפים, ומצאו 2 הבדלים נוספים”.

אם זה לא מספיק לכם – בכל כפולת עמודים יש גם “איפה אפי” רגיל עם 5 הכוכבים הרגילים (אפי, אפרת, הזנב של אפצ’י, הקוסם והפושע), ו5 חפצים קבועים, וגם בין צמד תמונות – האנשים והדמויות יהיו במקומות אחרים כך שיש 2 אתגרי חיפוש + מצא את ההבדלים נוספים בכל כפולת עמודים.

סיימתם את כל החידות והאתגרים? חכו, בסוף הספר יש עוד כמה אתגרים ורשימות חיפוש, ולסיום – אם לא התעייפתם – חידת התאמת זוגות עם הבדלים גם בפורזץ (החלק הצבעוני שמודבק מאחורי הכריכות). לפי התקציר יש בספר יותר מ500 הבדלים.

כמו כן, העובדה שבכריכה כתוב בגדול הרפתקה כפולה ובקטן במוזאון גורם לי לחשוד שאולי יהיו עוד ספרים כאלה במקומות אחרים ולא במוזאון. בהצלחה לנו.

מומלץ לאנשים עם המווווווווווווווון סבלנות ושאוהבים אתגרים מהסוג הזה – עבורם זו מתנה פשוט מושלמת.


הוצאת שוקן | 32 עמ’ | כריכה קשה


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר דני ספרים לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר דני ספרים.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה