משחק בשולי הגורל [נחמד]

משחק בשולי הגורל

משחק בשולי הגורל / אילונה אנדרוז

אם קראתם את קסם בשולי הדרך ואת ירח בשולי נהר, בטח תשמחו לדעת שיצא ספר נוסף בסדרה: משחק בשולי הגורל. אמנם לספר יש עלילה משלו, אבל הוא משלב בתוכו דמויות מהספרים הקודמים כך שמומלץ לקרוא אותם לפי הסדר. אם בכל זאת אין לכם ברירה אלא להתחיל מספר 3 אתם תצליחו להבין את העלילה כי מכניסים הסבר מי זה מי, אבל יהיה לכם קצת ספוילרים על מה קרה בספרים האחרים או מי התחתן עם מי (טוב, זה לא באמת ספוילר, זה ליטרלי על הכריכות).

על מה הספר?

זוכרים את קולדר, בן הדוד של סריס מירח בשולי נהר? הוא רוצה לנקום את דם משפחתו, והוא מעמיד את עצמו בשירות המראה – סוכנות ביון של “הטובים”. הוא מקבל משימה, להחזיר פריט גנוב לפני שתפרוץ מלחמת עולם עליו בין שלוש סוכנויות ביון. אז קולדר רודף אחרי הפריט ומגיע לאודרי – חוקרת מוכשרת עם כשרונות של נוכלת, שנאלצת לחבור אליו כדי להחזיר את הפריט הגנוב. מה שקולדר לא דמיין זה שאל אודרי, גסטון ואליו יצטרפו עוד שני טרמפיסטים קטנים ומאד לא מוזמנים: ג’ק וג’ורג’, האחים הכבר-לא-כל-כך קטנים של רוז (מקסם בשולי הדרך), שבורחים מהבית, והוא מגלה את זה רק כשכבר מאוחר מדי.

בקיצור, חבורה מעניינת מאד של נוכל, חוקרת, חצי-אנוש, נער בעל אוב בן 14 ונער משנה צורה בן 12, יוצאים למסע מסוכן עם הרבה קרבות, אקשן, וכמובן – רומנטיקה.

מה חשבתי עליו?

אז ככה.

העלילה והאקשן

היה לגמרי מעולה. הנוכחות של הילדים קצת בלבלה אותי, כשהיו דברים גסים או קללות כל הזמן הזכרתי לעצמי בלב שזה לא ספר נוער צעיר. אבל חוץ מזה, זה היה די מגניב שהם היו שם. העלילה היתה יותר אקשן-ריגול והיה גם נחמד להתקל בדמויות נוספות מהספרים הקודמים.

העולם

היה כיף לגלות עוד דברים על העולם, שהולך ומתרחב בפנינו מספר לספר. גם גילינו עוד סוכנות ביון מלבד המראה והיד, ועוד על שימושים בקסם וחפצי קסם.

הרומנטיקה

טוב, זה החלק שפחות אהבתי. אני אומרת מראש – זה לא באמת הוגן, כי אני פחות מתחברת לספרי רומנטיקה אז אני לא מדד. סביר להניח שחובבות הרומנטיקה יעופו על הספר הזה. אני הרגשתי שעלילת הרומנטיקה פה מאד שטחית ומתמקדת ב”הוא חתיך, יש לו תחת יפה” ו”הנה מחשוף, אז שכחתי מה רציתי להגיד”, ותוך כמה ימים זה כבר טוטאלי ביניהם. כאילו, די. זה לא עובד ככה במציאות. הבנתי ששניכם יפים וחתיכים ונדלקתם אחד על השני, עכשיו Get a room ותתאפסו על עצמכם, ואל תחליטו החלטות נמהרות כשהמוח שלכם לא מתפקד. אהבתי הרבה יותר את הקשר ההדרגתי בין וויליאם וסריס, למרות שאני לא מאלה שחובבות גיבורים פגומים בדרך כלל. בקיצור – אוהבות הרומנטיקה, זה ספר בשבילכם. אני די גלגלתי עיניים והשתדלתי להתמקד בעלילה (לא, לנעוץ מבט בשני זה לא עלילה).

שורה תחתונה

אם אהבתם את הספרים הקודמים, כנראה תאהבו גם את זה. אם אתם חובבי פנטזיה רומנטית, עדיף שתתחילו מהספרים הקודמים שלא תספיילרו לעצמכם.

טריגרים ותכנים רגישים

אלימות ברמה גבוהה וגרפית (כמו בספר הקודם).

יש סצנת מיטה אחת מפורטת ולא קצרה, והרבה רמיזות מיניות לפני זה של “מה הייתי עושה לך”.


הוצאת ספרים בעלמא והוצאת אהבות | 471 עמ’ | תרגום: יעל אכמון | ינואר 2024


רכישת הספר בהנחה:

לרכישה באתר הוצאת כנרת לחצו כאן. לקבלת 15% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר הוצאת כנרת.
לרכישה באתר בוקמי לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה יש להוסיף את קוד הקופון realbooks באתר בוקמי.

כתיבת תגובה