המלך המרושע (בני הערפל #2) [אהבתי]

המלך המרושע / הולי בלק
ספר 2 מתוך טרילוגיה
זהירות – ספוילרים לספר הראשון – הנסיך האכזר:
אחרי שג’וד מצליחה להמליך את קרדן באופן זמני עד ש-אוק, אחיה החורג, יוכל להגיע לגיל המתאים, יש לה שנה אחת של שליטה על קרדן שבה הוא חייב לציית לפקודותיה.
הספר מתחיל כחצי שנה אחרי אירועי הספר הקודם. מחצית מזמן השליטה עבר, וג’וד מבינה שהתוכנית שלה לא מאד מוצלחת. כשתעבור השנה, אוק עדיין יהיה קטן מדי וידרשו עוד שנים עד שהוא יוכל למלוך באמת. בינתיים, נראה שקרדן מתחיל להתרגל לתפקיד המלך ואפילו להנות ממנו – מה שמקטין את הסיכויים שיסכים לוותר על הכתר מרצונו. ובמקביל, איומים שונים מגיעים אל הממלכה, וג’וד מנסה לנווט בין כולם.
לקח לי קצת זמן להתרגל מחדש לכתיבה בלשון הווה, אבל מהר מאד צללתי לעלילה. אני אוהבת את העולם שהולי בלק יצרה – ממלכת פיות שהיא לא נצנצים אלא פיות מרושעות ואכזריות, ואני אוהבת את התיאורים השונים, המקוריים והמגוונים של הפיות.
יחסי האהבה-שנאה של קרדן וג’וד הזכירו קצת ספרי רומנטיקה קלישאתיים אבל עדיין תוארו בצורה יפה ומרתקת. ובאופן כללי היה מתח, היה אקשן, היתה רומנטיקה, היתה פנטזיה, ובאופן כללי שילוב מעולה של הכל.
הספר היה מלא בטוויסטים שממש ממש לא צפיתי, במיוחד שני הטוויסטים המטורפים שבסוף!!!!
אני חושבת שנהניתי יותר מהספר הראשון – אולי כי אז הכל עוד היה חדש לי ולא רק המשך של משהו קיים, אבל אני מחכה מאד לספר השלישי והסוגר (אמור לצאת בהמשך השנה במודן).
מודן הוצאה לאור | 280 עמ’ | נובמבר 2021 | תרגום: יעל אכמון

כתיבת תגובה