אבא, אפשר לשיר לך שיר? [אהבתי]

אבא, אפשר לשיר לך שיר? / מירב משולם לוי (איורים: אביאל בסיל)
אבא של דיתי הולך למוזיאון כדי לכתוב מאמר על התערוכה. הוא לוקח את דיתי הקטנה איתו, אבל לדיתי קשה לשמור על כל האיסורים שבמוזאון – לשמור על השקט, אסור לגעת בדברים… דיתי השובבה לא כל כך מצליחה להתאפק ועושה קצת בלאגן 😉
דיתי היא טיפוס משעשע, שממה שהבנתי זה כבר הספר השני עליה. היא שובבה וחמודה ורואה את העולם מנקודת המבט שלה. היא לא מתכוונת לעשות רע לאף אחד, היא רק רוצה לסדר מחדש את היצירות או להפוך אותן לחלק מהמשחק הדמיוני שלה, והתוצאה מצחיקה במיוחד (אולי פחות לשומר המוזאון אבל בהחלט לנו הקוראים).
האיורים של אביאל בסיל המוכשר מלווים את הספר ומוסיפים לו חיות והומור. אני בעצמי כמבוגרת מצאתי את עצמי מחייכת ככל שהפכתי את הדפים…
באיורים מופיעים יצירות אמיתיות מרחבי העולם, ואת הרשימה המלאה אפשר למצוא בסוף הספר וגם להפוך את הספר לחוויית ידע אם תחפשו את כל היצירות המקוריות בגוגל ותתנו לילד לזהות אותם בספר.
“אבא, אפשר לשיר לך שיר?” הוא ספר מסדרת “הספריה שלי”, שמיועדת לראשית קריאה. כל הספרי הסדרה כוללים סביב 300 מילים ומספרים סיפור חמוד או משעשע שפונה ללב של הילדים והופך את הקריאה למהנה יותר. הספר מתאים גם להקראה לגילאים יותר קטנים (בגן), אם הילד מכיר מה זה מוזאון ויכול להבין את הסיטואציה.
טל מאי ספרי ילדים ונוער – ידיעות ספרים | 32 עמ’ | מנוקד, מאוייר ועם כריכה קשה

כתיבת תגובה