המלאך הנופל [אהבתי]

המלאך הנופל / דניאל סילבה

המלאך הנופל הוא חלק מהסדרה על גבריאל אלון – סוכן מוסד ישראלי שפרש מהמוסד אך בכל ספר מחדש מצליחים לשכנע אותו לחקור עוד חקירה אחת אחרונה כי אם לא הוא, אף אחד לא יצליח (או שאיכשהו במקרה הוא נקלע לעניינים ואז אין לו ברירה).
הספרים הם שילוב של מתח-בלשות-ריגול. העלילה מתפרשת על מקומות רבים בעולם, אך תמיד חלקים אחדים יהיו גם בישראל שזה “בסיס האם” של המוסד.
אבל אל תטעו – למרות שגיבורי הסיפור הם ישראלים ויהודים – זו לא ספרות ישראלית. סילבה נולד וגדל כנוצרי, ואז פגש עיתונאית יהודיה. הוא התגייר והם התחתנו, וככל הנראה הוא למד הרבה מאד על היהדות ועל ישראל כי זה מתבטא מאד בספרים שלו שהם מאד מאד פרו-ישראלים ופרו-יהודים, והרבה פעמים האויב הוא הטרור המוסלמי (לא תמיד).
למרות ששאר הספרים שלו שקראתי היו סבבה, מסיבה שלא הצלחתי להניח עליה את האצבע הספר הזה בעיני טוב יותר. הוא היה מאד מעניין וסוחף, והעובדה שהפעם חלק גדול יותר התרחש בישראל ובירושלים הוסיף מאד.

הספר מתחיל בחקירת רצח פשוטה שהולכת ומסתעפת לדברים הרבה יותר גדולים, ואלון מוצא את עצמו עובר ברחבי העולם כדי לפתור את התעלומה, ומגייס לצדו את חבריו הטובים מהמוסד שיעזרו לו להתמודד מול האויב.

[מבחינת מיניות יש ממש ממש טיפה – בספר הזה גבריאל אלון כבר נשוי אז באופן טבעי פה ושם יש קטעים קטנים בינו לבין אשתו]

שורה תחתונה: אם אתם חובבי ספרי מתח – תקראו את כל הסדרה, ואם לא אז לפחות את הספר הזה.

כתיבת תגובה